Vad har hänt sen sist?

Jag har fått en förfrågan om att berätta om vad jag gjort den senaste tiden. Jag har lite besökare på annan ort som tycker sånt är kul. Jag ska försöka få med det viktiga.

-Fest med SNS
-Wally Balls lira skivor på Nalen Bar
-Konsert på Mosebacke
-Fille + CunninLynguist lirade på Nalen
-Invigning av butiken Haberdashery
-En tripp till Östersund
-Sjuk en vecka
-Syster på besök
-Klassfest
-Invigning av nya Six feet down
-Hälsa på tullverket
-Rihanna på Hovet
-Mobilen dog
-Dagstripp till Södertälje
-Husparty på Himmel och Strand

Det är väl det jag hunnit med sen jag bloggade sist. Nu vet ni.
Sjukt att jag knappt minns vad jag gjorde de senaste tiden. Jag har hunnit med en jäkla massa besök på Louie-Louie också. Säkert 3 ggr / per vecka. När får jag rabatt där?

Lite sent nu kanske, men här är flyern jag skulle skickat till er hehe
Nu är butiken öppen iaf, så kom förbi och ta en titt nån tag.
image44

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Handelsernas man. Dagstripp till Sodertalje, jag undrar om ditt motiv var att atervanda till min gamla lagenhet, stalla dig utanfor fonstren och titta in och fundera over de underbara stunderna vi hade dar inne.

2008-03-29 @ 10:41:45
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0