Nu börjar det bli löjligt

Men jag skriver ett inlägg till. Det är mycket dötid på kontoret idag hehe. Om ni har sett på tidpunkten på mina inlägg här, så ser ni att de flesta är skrivna på arbetstid och främst på vardagarna hehe. Jag har så kreativa helger, så då hinner jag inte med att blogga.
Tänkte bara vissa vilken air force 1 sko som världens sneakerskallar tycker är den allra finaste. Jag håller faktiskt med (till 80% kanske). En klassiker som kom ut för säkert 15 år. Hittar du den i gott skick så tveka inte att slå till. Det är en investering för livet. Purple on white! Brilliant! Jag är inget större fan av af1 high, men för just denna sko kan jag göra ett undantag.

image45

Kommentarer
Postat av: SLEEPY-PANTS

Kul att du är back in bizz!

GÖR SKORNA LÅGA FÖR I HELVETE!!!!

2008-03-27 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0