Det har gått över 20 dagar..

..sedan jag bloggade senast. Sånt som händer, jag ska inte sitter här och skriva varför jag inte bloggat osv. Jag va inte in the mood helt enkelt. Jag har sett att besöksantalet har sjunkit lite och det vill jag ju inte.

Jag har kommit fram till att när jag mår bra rent mentalt då skrivs det i bloggen, om jag mår kasst, mår bloggen kasst. Jag hade en lite svacka helt enkelt.
Igår läste jag nån säga att "om ens lägenhet är stökig är ens liv stökigt". Stämmer det? I så fall måste mitt liv varit väldig trasigt när jag bodde i Skåne. Nu är bara mitt rum stökigt inte lägenheten, så det innebär kanske att mitt liv är stökigt ibland bara, lite stökigt bara.

Jag har även funderat lite på det här med att ha en blogg, det är lite som att va med i Big Brother. Ni vet saker om mig, jag kan själv välja hur pass censurerad jag vill vara, men jag vet inte vilka som "tittar på". Spännande hihi. Jag har iofs rätt bra koll på vilka som smyger in här ibland.
Vi får hoppas jag håller humöret uppe ett tag nu, så inte den där david slutar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0