Var är Walle?

Har nån sett eller hört Fredrik Wallin sen han åkte till Hultsfred för knappt en vecka sedan? Jag har sett honom på en nytaggad bild på facebook, men det är allt. Jag har förgäves försökt nå honom via mobiltelefon, men utan framgång. Jag har promenerat utanför hans dörr på lundagatan, men där möttes jag av en nedsläckt lägenhet. Tyvärr kunde jag inte bortkoden så jag kunde inte lämna ett meddelande i brevinkastet, jag kunde inte heller ringa och be om koden...... Var är han? Jag vet att han är ledig denna veckan, men inte kan han va på semester på okänd ort va? Rädda Walle, död eller levande!

Om du har nån kontakt med honom, be honom genast ge oss ett livstecken. Han har ju inte ens uppdaterat sin status på facebook. Och vi vet ju vad det innebär.. han är försvunnen.


Kommentarer
Postat av: Mr. Pants

Nu vet du EXAKT hur det känns för mig när din mobil strejkar. Fan vad jobbigt det är!



Men jag kan meddela att han är i stan. Jag har "hängt" med honom. FLYYYYY!

2008-06-17 @ 15:57:06
Postat av: T-bone

Jag har ett nummer där han garanterat svarar. Köpa?

2008-06-18 @ 01:43:56
Postat av: Dave

haha, fyndigt mr pants. riktigt fyndigt formulerat av dig.



Jag kan nu meddela att han mår bra. Vi avnjöt en god middag ihop igår, såg på fotboll och mös i soffan. NO HOMO.

2008-06-18 @ 12:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0