Smutsbyxor

Har ni tänkt på hur sällan det är som man tvättar byxor, iaf jeans. Jag tvättar mina en gång om året typ. Eller två kanske. Det är ju faktiskt ganska äckligt om man tänker på hur många gånger man använder dom och var man sitter med dom. Ena dagen sitter på bussen eller tuben och inte vet man vem eller vad som suttit där inne. Vissa låter ju djur sitta på sätena. Sen kanske du sitter i nån park, på nån bänk osv. Ni förstår vad jag menar. Det äckliga uppstår när man kommer hem och har glömt detta och sätter sig i sin soffan med de skitiga byxorna. Jag har en dålig vana att lägga mig i sängen med kläderna. Not a good idea. Tyvärr har vissa av mina vänner samma ovana. Det är ju lite mitt fel, jag måste set an example. Men det gör jag ju inte när jag ligger där i mina otvättade byxor.
Det jag har lärt mig av detta är att; Köpa ett överkast till sängen. Byta till "inomhusbyxor" så fort jag kommer hem.

Märkte ni att jag slängde in lite engelska ord. Born Global!

Kommentarer
Postat av: Rogert

Köp ett par galonbyxor. Då kan du go nuts hur mycket du vill och bara tvätta av dem när du vill. När du ändå håller på att köpa saker kan du ju fixa en dvongo. Lär finnas på blocket under "liten äcklig människa"

2008-06-18 @ 15:37:35
Postat av: Davve

Jag ska tillverka egna byxor inbyggd sittunderlag som jag kan ta av när jag kommer hem. det kan man då tvätta eller byta ut. perfekt va

2008-06-19 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0