NEW DWELE!


Dwele - I´m Cheatin
Ny video och singel med Dwele alltså. Trevligt. Var ett tag sen jag såg en video med honom tror jag. Lite tråkigt att han inte dykt upp i nån Kanye video till Flashing lights. Eller va han med i alternative video 2 typ? En polack sa en bra sak. Nämligen att Dwele borde gjort en egen variant med just Flashing lights. Han skulle behöva den pushen tror jag.
Kommer han till Sverige i sommar? Det vore kul. Jag såg honom på Lydmar, back in the days hehe. Helt smockat. Det var väldigt kul. Man såg på Dwele att han var helt chockad och lite generad över att det kom så mycket folk, speciellt så många tjejer. Hans skiva hade inte släpps i Sverige då. Den fanns bara på import tror jag, och han hade inte spelat nånting i Skandinavien. Och när han väl kommer hit står folk och köar att komma in, när han står på scen och spelar. Bra publik. Vi får hålla tummarna och se om han kommer hit igen.

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Det var en svettig afton pa Lydmar, det kommer jag ihag.

2008-06-19 @ 14:01:21
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0