Mycket snack om mina jobb



Jag har lagt upp en del bilder från golfen och nämnt att jag jobbar där ett gäng gånger. Jag har ju faktiskt ett jobb till. Jag är dock inte lika aktiv där. Jag jobbar med att sätta upp tält. Partytält, grilltält.. u name it! Dom där tälten satte jag och min kollega upp på ett tak i Kungsan. Det är SEBs tak. De skulle ha en liten fest och se på fotboll. Där jag står när jag tar bilden är det ett till tält. Där hade dom en inhyrd bardisk med en jäkla massa öl. Vad tyckers SEBs kunder om detta? Borde inte dom oxå vara bjudna till denna mysiga tillställning? Tur att min bank Swebank aldrig gör något sånt här. Istället hyr dom en hel golfanläggning och bjuder sina gäster på frukost, lunch och middag... faaan. Som tur var jobbar jag där, och de ska bara veta vad de bjuder mig på under den dagen höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0