Peppen är igång!



Snart står HOVA på Globens scen. Jag börjar bli sjukt peppad. Det är enbart hans musik som spelas i iPoden just nu. Jag har lagt in samtliga album och upptäckt att både primo och timbaland har gjort ett gäng feta beats åt honom för flera år sen. Även Jermaine Dupri, tro det eller ej hehe. För nån månad sen såg jag videon här ovan och tänkte att jag skulle spara den och se den igen när det närmare sig. Så grym känsla när publiken lägger Pimp C vers, ord för ord. Riktigt bra publik, det lär vi tyvärr inte få i Globen, men jag ska iaf göra så gott jag kan.
Ryktas om att D.C.s young gun Wale ska va förband åt Jay. Wale har inte riktigt blivit nån favvo hos mig, men vi får väl se hur han är, om han kommer. Jag hoppas verkligen att memphis bleek kommer. Han är underskattad den där.
Köp biljett om du inte redan gjort det. Vi ses i Globen på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0