Jag ska sluta använda msn, telefon, mail osv

Vi har inte dom bästa politikerna i Sverige. Tror dom att det kommer att hjälpa med den nya FRA-lagen? Sitter det många terrorister i Sverige och mailar varandra med sina hemliga planer via hotmail och liknande sidor. Jag tror att de krypterar sina meddelanden, vilket är väldigt lätt att göra. Skype till exempel krypterar samtalen, vilket gör det svårt att avlyssna. Och de som har för avsikt att inte bli avlyssnade har nog redan koll på detta. Det enda som kommer hända är att vi vanliga människor kommer att få våra konversationer avlyssnade. Jag ska inleda alla mina samtal med att säga; "hej usama", för att försäkra mig om att någon lyssnar. Pinsamt det här. Snart sitter det väl kameror överallt också. Då kommer man ju inte våga pissa utomhus. Skandal.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0