Det blev väldans bra ändå



Midsommar blev en succé i år igen. Efter jobbet i fredags hämtade jag Roberth och sedan var det raka vägen hem till mig. Därefter kom D & M, sen delar av MrWhite, klassen, respektive, okända osv. Det var en glad skara människor som liksom jag inte hade så vidlyftiga planer på midsommar, som samlades i mitt kök och hade det trevligt.
Dagen efter begav jag mig ut till skärgården med Shaddan. Där väntade sill och nubbe, en dag försent. För mig iaf. Det blev bad och annat skoj. Längtar redan tillbaka till ön. Ska bli skönt att kunna åka ut lite oftare.
Nu väntar 9 dagar i rad på golfen. Shuhu! Hoppas på kunna öva på min puttning lite granna. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0