Sluta ladda hem olagligt!



Jag har varit utan tv en tid nu och missar därför en del tv-reklamer. Jag vet, det är hemskt. Men som tur var finns ju faktiskt youtube och nån eldsjäl ute i landet laddar upp reklamfilmer där. Som om det inte räckte på tv, så finns de nu även på youtube. God bless. Den här filmen var iofs kul, så tack du som laddade upp den. Den fick mig verkligen att tänka över mitt förhållande till nedladdning av film, musik osv. Jag håller mig iofs bara till lagliga siter. Men visst har man varit sugen på norpa nån film ibland på bayen. Men aldrig igen.

Torkel är ju för övrigt riktigt rolig i filmen. Skulle va kul med en ny komedi med honom, där han får lite mer spelrum och kanske kan va någorlunda "normal", men ändå rolig. I typ kopps å den där fotbollsfilmen med han Jonas nånting är Torkel lite "speciell" hehe.  Tänk er en "Will Ferrell"-ish komedi på svenska, med Alexander Skarsgård, Torkel, Fares.. Hillarious säger jag då bara! Ska nog börja skriva ett manus redan nu.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tycker reklamklippet är en ytterst svag liknelse till fildelning. Kan de inte göra ett klipp på en kille som köper en film och ser den tillsammans med sin polare. Ja tack...

2008-02-01 @ 11:52:06
Postat av: Dave

Den bästa reklamfilmen för anti piracy är den som går på bio. Då jämför dom det med att råna gamla tanter, sno bilar osv.. så farligt är det ju inte.

2008-02-02 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0