Ooops I did it again!

Jag la ett bud på eBay och tog ledningen i auktionen. Men så fort jag tryckte Confirm Bid kände jag att det här var inge vidare. Alldeles för högt bud och auktionen slutade på mitt maxbud. Varför kunde inte nån kommit och lagt 1-2 dollar över. Då hade jag sluppit ha ångesten jag känner nu. Skorna vill jag iofs ha och priset var bra, men jag har inte pengarna hehe. Jaja, vi får väl se hur detta slutar. Jag slänger upp en bild på dom här sen, OM dom hamnar här hos mig dvs.

Just det, idag var min första dag på praktiken. Fett kul. Kan droppa något om det imorgon. Ska va på kontoret igen om cirkus 8 timmar. Behöver min skönhetssömn.

Kommentarer
Postat av: FO'RILLA

storlek 10 har jag i AF1:or.. köp till mig om du får ångest att du har förmånga. Jag har fått mitt visakort nu. Mad flavva!

Skrik till din pojke!

2008-01-30 @ 13:05:36
Postat av: Klas

Jag har MYCKET större fötter än Filip, jag har storlek 44! Så köp till mig om du vill få mycket läder för pengarna, som sagd du har ju så många skor och så mycket ångest...

PS. Kul att du är tillbaka och droppar lite inlägg på Mr White, det betyder att jag kan sluta dissa din egna blogg. :)

2008-01-30 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0