Ont i halsen

Det är många som har ont i halsen i dessa dagar. Jag har haft något i halsen i 2 veckor snart. Det är som ett litet sår som vägrar läka. I höstas hade jag samma sak, men då blev det 2-3 utgångar i veckan ändå. Nu har jag haft helt vita veckor, men det hjälper ändå inte. Vad säger det mig? Jo, alkohol skador inte halsen när man har ont i den. Kanske ska dricka lite whiskey så man får koll på det här.
Min vän i Östersund har haft något strul han med. På hans röst låter det som han är förkyld och det har det gjort i över 3 månader nu. Det komiska är att han är så gott som frisk. Det är en märklig värld det här.

Jag är iofs lite hypokondrisk, som vissa vet. Men nu är halsen svullen på riktigt. Inte ens fishermans friend hjälper, när rösten är som hesast. Vad ska jag ta mig till?

Imorgon ska vi gå och lyssna på WE-Greger när han ska snacka på street-mässan. På fredag möte med Stüssy. Nästa vecka bär det av till Köpenhamn och mässa där. Möte med WoodWood. Massive jao!

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Det är förkylningstider nu, både i Sverige och i Bangladesh. Din praktik verkar riktigt spännande. Om du ser Alexzandra i Köpenhamn så får du gå fram till henne och säga; "Per är min vän".

2008-01-31 @ 04:34:14
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Marcus

immunförsvaret arbetar som mest under sömn David. Går man då upp stup i kvarten för att följa en budgivning på Ebay så blir den återhämtningen påverkad. Sov mitt hjärta, sov och vila.

2008-02-01 @ 11:54:41
Postat av: Dave

Hehe, så sant som det är sagt. Måste sluta kolla på eBay. Jag har just nu blivit ovän med nån jänkare där. Jag vann hans auktion, men tänker inte betala. Han är grinig på mig just nu

2008-02-02 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0