eBay är min nya drog

Jag är beroende av eBay. Inte av att handla på något alltid, men när det är något jag hittar där är jag näst intill besatt av att följa den auktionen. Blir det ett högt pris i slutändan så bryr jag mig inte, är det däremot lågt pris så blir jag lack på mig själv i några dar över att jag inte la ett högre maxbud. Det hände så sent som i fredags. Det blev något fel på firefox antar jag, för jag är helt säker på att jag ändrade budet, men ändå registrerades det inte.
Nu har det gått så långt att jag gå upp på nätterna och "smygsurfar" för att kika in på eBay. Jag har just nu vunnit ett par skor. Problemet är bara att jag inte har pengar att betala dom med. Jag håller på att vinna en annan auktion också. Detta kan inte sluta bra. Jag måste sätta ebay-lås på datorn.
Det värsta är att man inte kan dra tillbaka sin bud. En sen natt efter ett gäng öl satt jag och hittade ett par af1:or som jag varit på jakt efter länge. Jag la $100 i bud. Nån rackare bjöd över och så höll vi på tills jag la $400 och gick sen och la mig. På morgonen hade jag ångest över att jag la så mycket, men blev glad när jag såg att nån annan lagt $415. Det hade kunnat slutat riktigt illa.
Men eBay är väldigt bra också. Jag har hittat ett par Fila Grant Hill från sent 90-tal. Helt nya. De första basketskorna jag va riktigt pedant med. Nu har jag snart ett nytt par. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Att gå upp på nätterna för att kolla utvecklingen, jag kan inte fortsätta att kommentera det här för det kan inte sluta gott med mitt ordval.

2008-01-26 @ 07:20:12
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Marcus

Du har en allvarlig störning David. tror den skapades 1983 någon gång...

2008-02-01 @ 11:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0