Det kan inte vara så



Jag är ofta lite sen med att upptäcka artister "utanför" mina egna genrer, men jag diggar dom lika fett för det. Fibes, oh fibes är ett sånt band. Jag var med Dempas när han köpte debutalbumet, typ nån dag efter releasen, men då diggade jag dom inte alls. 2 år efter det började jag gilla "hiten" från den plattan. Den där låten om att the city got no bulevards. Svinfett. Sen kom uppföljaren och jag tyckte inte om singel, Get Up, så jag skippade att kolla upp albumet. Sen nåt år efter det var jag hos min syster i Malmö och hörde låten som är till videon ovan. Snorbra är den. Får såna sommarvibbar när jag hör den. Precis sådär ska dom alltid låt. Funkigt, popigt, men ändå lite rock över det. Svinbra. De är tydligen i studion nu och spelar in material till nästa album. När den släpps kommer jag inte vänta lika länge med att lyssna igenom det. Sanna mina ord!

Kommentarer
Postat av: Klas

Detta behöver kollas upp...

2008-02-01 @ 11:50:55
Postat av: Dave

På andra skivan finns det ett spår som heter Last Party. Så svinigt bra. Lyssna på den 38 ggr enligt min iPod. Sen i december. Och då räknar den hela spelningar. Har nog lyssnat på halva 30 ggr oxå

2008-02-02 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0