Det här är Fibban!

image26

Det här är Filip. Han är från Lund, men är numera bosatt i Stockholm (på lånad tid). Han är unik. Det är nämligen så att han har en svensk far och en polsk mor. Detta har medfört att Filip alltid sett på Sverige från en vinkel vi svenskar aldrig kommer att kunna se Sverige utifrån. Filip har under 2007 upplevt en massa trevliga, och otrevliga saker. Det finns en lista över det han upplevt ha varit mest proppa under 2007, jag är typ omnämnd. Detta och mycket mer kan du läsa om på hans blogg http://filledanza.blogspot.com/. På bloggen kan man läsa att han hängt runt med rapgruppen CunninLynguists. Det är rätt massive! Dom har precis släppt en skiva på det lilla skivbolaget Bad Taste Records, som kommer från Lund. Se där, cirkeln är snart sluten. De har spelat in en ny musikvideo som är rätt sweet. Och tro det eller ej, Filip gillar musik. I rest my case. Det var ödet som förde dom samman. En halv-svenne-polack och två black dudes + en white dude från Kentucky. Bless you DJ Sleepy-pants!

Just det ja, jag höll nästan på att glömma. Den 5:e Mars kan du se CunninLynguists på Nalen i Stockholm. Missa inte det. Titta in DJn extra noga. Med lite tur så är det mannen på bilden ovan som står för musiken!

Kommentarer
Postat av: FO'RILLA

1LOVE

2008-01-25 @ 17:30:26
Postat av: Per Torkelson

Först tänkte jag att du hjälper din vän med en kontaktannons, sen tänkte jag att det här är kanske bara en presentation av din vän. Nu vet jag inte vad det är, men det är ett schyst inlägg att läsa, informativt och inte bara en massa blaj.

2008-01-26 @ 07:26:47
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Dave

Det är promotion för Dj Foh Rilla, samt hans blogg hihi

2008-01-29 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0