Det är är lite äckligt



Det är två saker i denna film som äcklar mig. Dels Carola. Hon har äcklat mig i många år, samtidigt som hon har fasicnerat mig. Hon har väldigt bra röst, synd bara att hon inget gör något vettigt med den. Men iaf, som vanligt babblar hon en massa om att HAN älskar oss osv. Usch.
Det andra som äcklar mig är att Dogge gör absolut vad som helst för pengar. Han har aldrig varit min favoritrappare, men jag har ändå gillat honom lite. Han är skön och charmig och TLK har gjort en del grymma låtar. Men sen de splittrades har det gått utför för Dogge enligt mig. Salla, Cheppe och Masse har gjort beats åt en massa grymma rappare, bl.a Sean Price. Dogge gör reklam för Elgiganten, har släppt en singel med titeln Skaka göten och nu gästar han Livets Ord. Han själv kör självklart med "kredd betalar in mina barns mat"-argumentet. Men du Dogge, börja gör bankrån istället, det betalar mer än Livets Ord. Eller sälj lite knark som Ken gjort. Han verkar ju klara sig bra på enbart musiken efter det.

Kommentarer
Postat av: F'RILLA

du har helt rätt david.. hate on them hoes!

Kul att du är tillbaka, det glädjer mig något fruktansvärt.

2008-01-17 @ 12:55:28
Postat av: Per Torkelson

Vilken jävla skit! (Precis som den här kommentaren)

2008-01-17 @ 13:40:19
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Frida

word.
cykel på köpet!

2008-01-19 @ 22:47:07
URL: http://fridaberger.blogspot.com
Postat av: Golge

Jag gillar äckligt!

2008-01-21 @ 13:04:16
Postat av: Marcus

PANG!!!! -Ett nackskott och vi får ett bättre och mindre obehagligt Sverige.

2008-01-25 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0