Den här veckan ska jag (vol.2):

Köpa linser
Köpa skor
Fixa praktiken
Boka flygbiljetter
Köpa kräm
Inte dricka så mycket alkohol

Börja äta ordentligt
Lyssna på Kens platta
Fixa mitt teleabonnemang
Sälja mina xboxar
Leta bostad
Slänga allt skit i rummet som jag inte behöver
Sälja lite skor

Som ni ser lyckades jag inte så bra sist jag gjorde en sån där lista. Så istället för att fylla på med nytt, så tänkte jag försöka göra resten på listan nästa vecka. Håll tummarna.
Köpa/Sälja skor är ju iofs inget man blir "klar" med på en vecka, så de två punkterna kommer nog alltid stå kvar hihi.

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Jag ska hjälpa dig...

* Köpa linser - gå till Synsam och fråga efter "leftovers" så sparar du cash.
* Köpa skor - omöjligt, du har inte råd. Alternativt följer du rådet nedan.
* Börja äta ordentligt - be Shadi ge dig dåligt samvete genom att varje dag säga "Your food habits disgust me, one more week and there is no more us!"
* Fixa mitt teleabonnemang - bara gör det!
* Sälja mina xboxar - tänk på att du kan köpa lite nya skor om du säljer dem.
* Leta bostad - flytta till Hägersten gratis!
* Slänga allt skit i rummet som jag inte behöver - det kommer automastiskt när du flyttar till Hägersten.
* Sälja lite skor - årets största lögn för dig själv, stryk den och behåll alla skor istället.

Lycka till!

2008-01-26 @ 18:38:43
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0