Dags att ta sig i kragen

Marcus har rätt. Jag måste ta tag i bloggandet och skriva om något annat än bara reklam för klubbar och skit. Jag började med att fylla i några gamla inlägg som saknade nåt som helst innehål. En bild på en flyer är inte mycket till blogginlägg. Jag har varit borta från bloggvärlden och haft "skrivkramp". Jag får det ibland och det är sjuk störigt. Det kan yttra sig på så sätt att jag inte ens kan skicka iväg enklare mail, typ jobbansökningar osv. Eller skolarbeten. Lite jobbigt nu när vi haft ett stort grupparbete, där vi blandat annat skulle skriva en exportplan med tillhörande rapport. Men som tur var så släppte skrivkrampen just då, och jag kom igång med jobbansökningar också. Skickade ett mail i måndags och fick svar dagen efter. Ska dit nästa fredag på intervju. Massive!

Det är nytt år nu. Mycket planer har redan börjat smidas. Min utbildning är slut i maj och då är det tänkt att jag ska ut på arbetsmarknaden som export manager. Praktiken drar igång nästa torsdag. Jag är riktigt laddad. Känns som jag bara gått hem och dragit sen i slutet på oktober, måste göra något kreativt på dagarna. Ska köpa en macbook också, det hjälper än att känna sig kreativ hehe.
Hoppas det blir mer inlägg 2008. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Ord kan inte beskriva lättnaden över att återigen kunna se ett blogginlägg från ett huvud tillhörande ett sneakerfreak.

Hehe, du smider alltid planer. Jag hoppas att din titel export manager innebär att du bor åtminstone en kortare stund utanför Sveriges gränser och därmed ger mig en önskan att förhoppningsvis kunna besöka dig på plats, oavsett var detta må vara på denna jord.

Stay up, stay of the streets, join the party, this year is fresh.

P

2008-01-17 @ 13:03:39
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0