BATMAN IS BACK!

Jag längtar sällan efter filmer, speciellt inte inom den genre. Men igår när jag var på bio så kom denna trailer. Mama mia säger jag bara. Den nya batman-rullen verkar riktigt skön. Jag hatar dock att det står "Coming 2008" i slutet. Jag vill ha ett datum. Det hör väl till att det ska komma en stor blockbuster action-rulle på sommarn? Jag antar att detta är årets bidrag till det. Spider-man 4 vore inte helt dumt heller.
Jag insåg igår att det är schysst att gå på bio. Jag hade en period då jag såg en film per år. Senaste 2 månaderna har jag nog sett över 5 filmer på bio. Jag hade gärna sett fler, men då får dom där gubbarna på SF se till att sänka priserna. NEJ, jag pallar inte köpa något rabattkort eller något sånt. De ska va låga priser från början. Till dess går jag på pirate bays "bio".

Kolla trailern här:
http://www.apple.com/trailers/wb/thedarkknight/trailer2/


EDIT
Jag såg nu att det står ju "Summer 2008" i slutet. My bad.
R.I.P. Heath Ledger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0