Riktigt het den där!

image28

Baywatch var som bäst när David var med. Matt som han hette i serien var min favvo. Minns ni Logan? En dude från Australien som alltid jävlades med Matt. Dom tävlade lite om hon tjej Summer. Jag förstod aldrig varför Matt ville ha henne. Han haffade väl CJ aka Pamela Andersson sen. Bra val David! Det är det jag gillar med dig. Bra fingertoppskänsla! Han ser oerhört skönt nyvaken ut på bilden, men ändå väldigt stylad.
NO HOMO!
Jag gillar tv-serier. Nästan mer än långfilmer. Baywatch såg jag sjukt mycket på. Men inte lika mycket som på Beverly Hills och Melrose Place. Den sistnämnda är fortfarande en favvoserie.
Nowdays blir det inte så mycket. Ska precis börja kolla på Dexter. Har försökt ge mig in på The Wire och Sopranos, men de föll mig icke i smaken. Jag föredrar serier där avsnitten inte "hör ihop", som i t.ex. Entourage. Hoppas det kommer en till säsong i år. Grym serie det där.

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Melrose Place är min absoluta favoritserie i den genren, det var helt sanslöst vad bra karaktärer det var i den serien. Skönast av alla, utan tvekan, Michael, men hela serien hade så otroligt sköna intriger och fagra ladies. Jag ser gärna om den, har sett den åtminstone två gånger redan.

2008-02-03 @ 13:48:26
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0