R Kelly!

image29

Det finns vissa artister som får göra vad som helst, jag kommer ändå stå bakom dom. Michael Jackson och R. Kelly är 2 bra exempel. I mina ögon är dom oskyldiga för vad dom nu har anklagats för. Jag menar, lite kiss har väl ingen dött av? Eller?
Den första artisten jag la in på iTunes på nya datorn var just R. Kelly. 353 låtar blev det. Känns som jag inte behöver lägga in fler låtar nu. Han är grym musiker, producent, låtskrivare, sångare... you name it! Det finns så oerhört många olika typ av låtar med honom, eller vad sägs om, She´s got that vibe, Gotham City, Snake, When a womans fed up, Greatest sex, Thoia thong, Playas only, Real Talk, I belive I can fly osv. Listan kan göras lång. Alla har de olika vibbar, men Kels behärskar alla. Jag brukar ofta översätta hans texter till svenska och nynna på dom. Funkar lika bra då hehe. Testa och gör det ni med. Jag kan tipsa om Sex Planet, I´m the worlds greatest och I´m fucking you tonight. Dom låtarna på svenska med Idol-Ola! Det vore något för gummorna i stugorna runt om i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Klas

Hahaha Hillarious Clinton!

2008-02-05 @ 12:04:19
Postat av: David

så kul var det väl ändå inte?

2008-02-06 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0