Ny mobil!

image33
Jag har länge klagat på att min mobil inte funkar som jag vill att den ska göra. Dom problem slipper jag nu. Jag har äntligen hittat en mobil jag verkligen vill ha. Vertu är märket. Riktigt najs. Hittade en helt ny på blocket till vrakpris, nedsatt med hela 10 000:-. Den här lilla skönheten går loss på 43 lax! Som hittat. 2 års garanti också. Det bästa är att de inte går att köpa i Sverige längre. Limited edition style! Jobbigt om jag super bort den, eller tappar i vattnet. Då blir man lite ledsen. Jag undrar om det är något försäkringsbolag som vill ta sig an den, och köra med 500:- i självrisk..

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Den ser riktigt skön ut på bild! Jag kan kolla upp om den produceras i någon fabrik här i Bangladesh, så kanske jag kan fixa den åt dig till fabrikspris, kan tänka mig att då den kostar typ 1000 SEK.

2008-02-09 @ 19:07:23
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Klas

Ser ut som en av Nokias billigare modeller...

2008-02-14 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0