Nattinlägg #?

Ännu en helg utan fylla. Det går bra nu!
Det tjänas mycket pengar på att inte gå ut, men jag känner att det är något som saknas när man sammanfattar veckorna. Jag saknar att stå i kö till att köpa en öl till överpris. Att komma hem med skoavtryck över mina nya sneakers. Vakna halva två och få fuckad dygnsrytm. Äta på donckan nån gång mellan fyra och fem på natten när det är som lugnast och trevligast där. Shiit va skönt det är att va hemma och äta godis och spela tv-spel. Speciellt nu på vintern. I vår när uteserveringarna öppnar kommer jag ta vinterna ölpengar och lägga på då istället. Blir super. Längtar redan till våren och att få gå med shorts. Solsemester i mars någon?

Kommentarer
Postat av: Björnsson

Ah. Du vill vara ute men måste spara ihop till ditt senaste eBayköp bara. så är det.

2008-02-03 @ 12:55:36
URL: http://iambjornsson.blogspot.com
Postat av: Klas

Krogen för ofta är inte kul... Någon gång då och då så kan man slå på stort varje gång.
De där med ebay kan nog stämma. Jag gör ju liknande, jag har dragit ned på krogbesöken så jag kan köpa musikinstrument för pengarna. 2:42, nattuggla, är det auktion på G eller?

2008-02-04 @ 08:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0