Min blogg

Jag har lagt märke till att väldigt många inlägg innehåller antingen en bild eller ett filmklipp. Jag tycks ha svårt att hålla mig till enbart ord. Blir lätt lite kladdigt med för mycket bilder insåg jag nu. Ska skriva mer istället. Jag gör ju gratisreklam för Ambassadeur när jag lägger upp deras flyer. Från och med nu tar jag betalt för såna tjänster. Maila mig för prislista!

Ibland får jag ett sug att skriva om t.ex. Looptroop och gör ett inlägg om dom här. Men jag vet inte alltid vad det ska stå, så jag nöjer mig med att skriva något kort och fyller sedan på. Detta sker rätt sällan märkte jag nu. Men idag har jag editerat några inlägg så ni, mina läsare, ska få lite nytt att läsa.
Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Just EDIT funktionen ska du hålla dig borta ifrån, för det blir väldigt jobbigt att följa annars. Kul att du skriver så mycket, men jag hade gärna sett att du lägger upp lite bilder från ditt liv också. Allt från det att du och damen är ute och spatserar till det att du häver i dig 15 burgare på en dag eller hur många det nu är som du har som rekord.

2008-02-27 @ 19:04:01
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0