Mest spelade låtarna i iTunes

1. Janet Jackson - Rock with u
2. Kylie Minogue - In my arms
3. Lykke Li - Little bit
4. R. Kelly - I wish
5. Snoop Dogg feat Robyn - Sexual eruption remix
6. Usher feat Alicia Keys - My boo
7. Usher feat Young Jeezy - Love in the club
8. 6ex5emman - Anarkimusik
9. Adam Tensta - My cool UMYO remix
10. Beanie Sigel feat R. Kelly - All of the above

Vad säger det om min musiksmak egentligen?
Kanske borde skriva hur många gånger jag lyssnat på dom?
Nästa vecka får vi hoppas det är lite nya låtar på den där listan, man vill ju ha lite variation i spelaren.

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag skulle vilja se lite mer variation av musikstilar. Just nu är det mest pop och mainstream RnB, Hip hop. En del bra sådan en del mindre bra.

Mer Latin och jazz kan jag tycka. Det är då fötterna börjar stampa.

BTW Jag gillar din blogg mannen! Fett hip-hopisch!

2008-02-07 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0