Mer skor

image38
New Balance gör allt rätt på den. Lila och Canvas. Det blir inte mycket bättre än så. Den här bilden har cirkulerat på internet ett par månader nu, men inget händer. Tyvärr är modellen ingen hit, men jag tycker adidas och nike ska ta till sig denna info och börja fundera på en motsvarighet. En lila canvas af1:a vore inte helt fel till i sommar när jag ska plocka fram mina lila chinosshorts.
Ni som känner mig vet att jag är en sucker för lila, men har inte så många lila skor som jag borde ha. Jag har bestämt mig för att sätta köpstopp på skor som inte är lila. Detta kommer innebära att jag köper cirkus ett par skor per år. Ska nog lägga mer pengar på upplevelser i år. Resa och ha kul.

Snart är det lunch, sen ska jag gå och söka jobb. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser ut som en barnsko... good luck!
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-27 @ 12:36:04
URL: http://www.pessicaz.blogg.se
Postat av: Dave

Det ser ut som en massive proppa shoe!

2008-02-27 @ 18:58:52
Postat av: Per Torkelson

Jag tycker definitivt att du ska resa istället för att lägga pengarna på fler skor och helst med en resepartner vid varje resetillfälle. Du kan ju själv utvärdera efteråt att du har varit bortrest en vecka och göra ett test mot någon av dina skor.

7 dagar i Barcelona VS. 1 par splitternya Nike AF1

2008-02-27 @ 19:12:46
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Dave

Haha, beror helt på vilka splitternya AF1:or det är :)

2008-02-28 @ 15:28:25
Postat av: FO'RILLA

Jag köpte mig en Purple t-shirt idag för att stilla mitt behov.. det funkade ett tag. Men nu vill jag ha skorna ännu mera, för att kunna matcha. Oh yesss..

2008-02-28 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0