Marinera den här!

LoopTroop Rockers - Marinate

Här nedan kommer videon till första singeln från nya plattan. Det låter fräsht, hett och lite grymt!


Jag tycker iofs att det embees sång inte är tillräckligt bra för att va med på låten, även om det är kul att han är med på låten. Lite mkt skrik över den. Hade hellre hört typ Chords sjunga.
På tal om Chords så har även han släppt en ny låt, kolla runt på bloggarna så hittar ni den. Jag pallar inte länka. Den låten är ingen hit, men det ska bli kul att höra hur albumet låter. Jag har en känsla av att det blir mindre hiphop och mer funk. Mycket guitar. Skulle va kul att höra Chords på Embee beats. Alla verser han gästat trupen på har varit bäst på låten. Flyphonic får också producera åt honom, men skippa Måns nu. Vi har fått nog av honom.

EDIT

Okej då, här får ni adressen till Chords - Blind to the facts

Kommentarer
Postat av: FO'RILLA

Skivan är trevlig. Kolla upp den när den kommer i slutet av april! LTR håller nere skiten i Sverige!

2008-02-24 @ 16:25:22
Postat av: Tindra

Såg två gig i helgen med just LoopTroop Rockers och det var mäktigt! Skivan är fet.

2008-02-25 @ 01:16:13
Postat av: Per Torkelson

"Marinate" beatet är skönt. Det verkar som det kommer en del svenska hiphop släpp just i april månad (om jag nu inte har fel); Looptroop, Chords, Afasi & Filthy, Paragon. Jag skulle gärna vilja höra alla dessa släpp,
men jag vet inte vilken butik i Kathmandu som kommer att ta in dem?

Chords låten var okej.

David, fortsätt att skriva om svenska hiphop släpp. Jag har väldigt dålig koll på om scenen får någon uppmärksamhet överhuvudtaget eller vad det är för musik som regerar i Sverige.

2008-02-27 @ 18:58:58
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0