Laidback + Tensta

image39

Jag och min vän Fredrik är väldigt duktiga på missa Laidback Luke. Vi kommer alltid på olika anledningar att inte gå när han lirar, men innan det brukar vi peppa oss i månader för att se honom. Ikväll lirar han i Stockholm, kanske är det dags. Idag är ju väldigt opeppad och det kanske är just det som kan vara vad som krävs för att jag ska gå.
Senast jag såg honom bakom skivspelarna var på grodan för knappt ett år sedan. Då lirade han med Axwell, Steve Angello och Sebastian Ingrosso. Som ni förstår var det grymt bra. Svårt att misslyckas med en sån line-up. Man vill ju gärna inte se honom igen om det inte är lika bra.

Ikväll lirar även Lazee på café opera. Och så är det invigning för den nyrenoverade Solo-butiken vid Norrmalmstorg. Frågan är om jag pallar något av det. Jag har fått nån slags inflammation i nån magmuskel. Blir film i soffan. Men stick ut och roa er ni andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0