Känslan kommer tillbaks!

Ikväll ställer sig Mange på Debaser Medis scen och kommer troligtvis riva av en show utan dess like. Eller? Hehe. Det blir nog kul iaf. Med sig har han min och alla flickors favorit Thomas Rusiak. Frågan är hur delaktig Rusiak är i showen, men det blir nog najs. Rusiak har ju trots allt en del verser på Manges plattor så helt tyst kan han inte vara. Dags att börja peppa med alla Manges hits nu!

Innan Mange går på kommer Hemmalaget kör en show med artisterna Paragon + SexFemman och Ison & Fille. Låter som en fest va? Paragon är aktuell med nya singel + video, plattan kommer i vår. Jag lovar dig här och nu Per, inom kort ska jag skriva en lång post om vad som händer på svenska hiphopscenen. Det händer mycket just nu, det är väldigt kul. Synd bara att inget kommer på vinyl, hade behövt utöka min vinylsamling med svenska släpp.

Det sitter två dudes i Västerås som kallar sig för Kings of the Universe och skapar musik. House skulle jag nog kalla det. Dom har gjort en remix på Paragon - Aavisst!, sug hem den här. Låter riktigt fräsht!
Ena duden har gjort en massa sköna reggae-remixer oxå, då går han under namnet Kyaal. Hans kändast remix är nog Petter - Storstadsidyll. Det blev en video till den. Ingen speciell direkt, det är den då Petter och Desmond Foster cyklar runt på söder. Sommar Classic!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Var med och svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1204183796_dagens_sexfrga.html

Tack för din medverkan

2008-02-28 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0