Det bästa jag hört på väldigt länge



Fick ett e-post från min musikvän i Malmö. Han skickade med en länk till en video på youtube. Videon ser ni ovan. Kan va det fetaste hiphoplåten jag hört på väldigt länge. Shawn Jackson - Feelin´ Jack. Jag har ingen aning om vem han är, eller om låten är gammal eller ny. Men det jag vet är att jag kommer leta efter fler låtar med den här duden. Jag får lite Detroit-vibbar av den. Grymt! Kul när man får upp ögonen och öronen för en ny artist. Hoppas det finns lite att dra hem nånstans. Lyssna och njut!
På tal om nya upptäckter. Blue-tooth! Shiit va smart det är. Min macbook kunde inte få in programmet som man måste ha för att lägga över bilden från mobilen till datorn. Vad gör man då undrar ni? Jo, man slår på blue-toothen på datorn och mobilen och vips så flyger alla bilderna över. Så russkigt smart det där. Känns som jag missat så mycket i teknikvärlden när jag suttit med min 8 år gamla dator. Nu är jag ikapp igen, lite grann i alla fall!

Shawn Jackson @ MySpace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0