Veckan med "årets första"-händelser

Den här veckan bjöd på många roliga upplevelser. Våren är här nu så många aktiviteter som hör våren till har hunnits med. Här är ett urplock av veckans händelser.
image73
Årets första tur med mina jordan 1:or. Jag kan iofs inte svära på att jag inte har haft dom tidigare i år, men jag tror inte det. Det var nog den svart/röd/vita jag hade då. Jordan 1:or alltså.

image75
Årets första uteserveringsöl med Tååbbeh, Fibban och Pure P. Snaps och Carlsbergs öl. Äntligen. Nu behöver jag inte gå mer än 400 meter för att få en uteserveringsöl.

image76
Årets första grabbmiddag hos mig där båda Rune å Robbie var med. Det är inte ofta, men den här veckan hände det. Rune på fint besök från Eskilstuna. Alltid lika trevligt att ha grabben på besök. Fibban gjorde hamburgare åt oss. Smookin´ som det stod på en svart Ferrari jag såg igår.

image77
Årets och kanske årtiondets första besök på Gröna Lund. Otroligt länge sen jag var där och åkte något. Tååbbehs pappa hyrde hela  grönan och oss så vi kunde roa oss kungligt. Inte helt bra att gå dit och åk uppskjutet med bakismage, men det gick ändå. Var väldigt kul. Blir nog ett till besök i år, med och utan konserter. Ska testa Fritt Fall då. Det kändes inte bra med tanke på att den lilla pizzaslicen jag fick i mig under dagen var på väg upp efter att vi åkt Flygande Mattan och den är ju rätt light ändå. Nästa gång som sagt...

image78
Årets och livets första lunch ihop med Gollna och Tååbbeh. Vi tre har aldrig avnjutit en lunch ihop förut. Fråga mig inte varför. Det gick hur bra som helst och jag hoppas vi får göra om det snart igen. Lunchen åt vi på Gröna Lund.

Kommentarer
Postat av: SLEEPY-PANTS

det var de röda du hade, jag minns det som igår!

2008-04-20 @ 23:58:41
Postat av: Per Torkelson

Kul berattat och riktigt skoj att se bilder fran din vardag. Keep postin dem pix!

2008-04-21 @ 15:05:11
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0