Sneaker update!

image66
Det var ett tag sedan jag skrev om skor här på bloggen. Dels för att jag inte köper skor särskilt ofta nu, och dels för det kommer så lite snygga skor. Men jag så såg jag dessa för nån dag sen och tänkte, "nämen, dom här vill jag nog ha". Det är en tysk musikproducent/artist vid namn Brainpower som har fått äran att desgina två par skor åt Nike. De på bilden, air max1 (black alligator) och ett par röda air max 90. Dom är inte mycket att ha dock. Var dessa släpps vet jag inte än, men att de kommer till Patta i Amsterdam är kanske inte så långsökt med tanke på att de har lagt ut bilden. Kanske att vår sneakerleverantör på Södermalm får in några skor? Vem vet...

läs mer om skorna och se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0