President flygplan 1

image87
Senaste skoinköpen är två par air force 1. Ett par cleana med lite rött på, perfekta till min yo yo LOVE new york tischa som jag ska ha hela sommarn. Och ett par som är influerade eller typ en hyllning till en annan skomodell, självklart gjord av nike, som heter air safari. Dom har tagit den skons detaljer och lagt på af1:an. När jag såg bilderna på skon på nätet för ett tag sedan tyckte jag det såg ut som skräp, det gör jag iofs nu oxå (på min bild iaf). Men så när den dök upp och man fick hålla i den så blev jag lite kär.
Jag hade tänkt leta upp mina air safari och tagit en bild fredvid af1:an men jag pallar inte att leta i kartongerna. Så jag googlade fram en bild istället så får ni se hur den ser ut. Jag lovar att lägga upp en bonusbild på hela air safari serien istället. När jag orkar möblera om bland kartongerna. Då ska jag ta en ny bild på samlingen, det är lite drygt ett år sen sist. Kul att se om det blivit någon skillnad. Den bilden hittar ni på MrWhite.
image88

Kommentarer
Postat av: Marcus

De nedre skorna ser lite ut som en könssjudom...mmh

2008-04-25 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0