Ögonsmärta

image84

Jag har haft lite strul med ögonlockarna i några dagar nu. Det svider som satan på ögonlocken, under ögonen och runt omkring. Jag tänkte att det kan va solen, men jag har ju haft solbrillor på mig. Plus att jag har inte solat så mycket. Nån timma kanske jag suttit och stekt, that´s it. De senaste nätterna har jag vaknat av att ögona har varit kletiga och irriterade. Jag har smörjt in dom med vaselin, handlotion, tandkräm... you name it. Det bästa jag hittat nu är en slags eksemsalva. Den la jag på imorse när jag vaknade. Så fort jag lagt på salvan så läste jag på baksidan av tuben och läste texten; "Obs! Får en användas i sår eller runt ögonen."
Svinbra, nu är jag snart blind antar jag. Fyfan för ögon. Om man kunde skippa dom, så slapp man ju såna här besvär.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag kollade upp symtomen för ögonklamydia... du har inte råkat använda ögat som landningsbana?

2008-04-23 @ 16:48:45
URL: http://sthlmlarv.blogg.se
Postat av: Marcus

Precis min tanke! För i helvete, sluta med dina huskurer och masa dig till doktorn innan dina ögon ser ut som två pisshål i snö.

2008-04-25 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0