Ny adam tensta video eller en calireklam?



När jag ser videon så tänker jag på den förra videon och om den skrev jag;
"Kul att musikvideon känns som en reklamfilm för Cali. Tror man hinner med att se kläder och skor från; Alife, JB Classics, Cali denim, Crooks n Castles, 10 deep, Married to the mob.. listan kan göras lång."
I denna video ser man även en del Miskha och stüssy va? Aja, det är ju skitsamma vad han har på sig egentligen. I USA har de flesta rapparna alltid haft flashiga kläder och smycken på sig, men de har hållt sig till kläder med lite mindre loggor. Det är lite kul nu att flera av de stora ändrat stil helt, Lil Wayne har i flera nya videos tagit av sig alla smycken, och märkeskläder. Young Jeezy kör med vitt linne eller helsvart T-shirt.
Låten är för övrigt najs, det var den eller 80´s baby jag tyckte skulle bli nästa singel. Den är proddad av Leslie från Malmö, som för övrigt just nu är ute på vägarna och backar upp Lazee. Leslie har varit på g ett tag nere i Malmö. Han var med i olika raptävlingar där för några år sedan, men det är nu som producent som han kommit fram. Han är bara 18 bast, håll koll på grabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0