Lite bloggandet i helgen

Det är helg och därmed inget bloggandet. Helgen har varit den lugnaste och skönaste på länge. Var ute på fjäderholmarna på invigningsdagen och åt en god lunch och solade och hade det trevligt med min partner.
Hann även med att grilla, årets första utomhusgrillning. Kollade på Funny Games, som visade sig vara en ganska bra och sjuk film. I söndags bakade jag scones och åt soppa. Det blev min tredje helg i rad som spenderades till stor del ihop med Tony Berger, underbart!
Nu är det en ny vecka och jag har fullt upp med att skriva examensarbetet. Det börjar lida mot sitt slut nu. Vilket jag har sagt i två veckor nu hehe. Men det är ju faktiskt vädrets fel att jag går ut och solar istället för att skriva, det är inte mitt fel.
I fredags köpte jag ett par skor oxå, det höll jag nästan på att glömma. Och ett nytt bälte med fruitcake färger. Uh la la!
image90

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0