Konserttips!

image94

Den där bilden blev ju tyvärr lite sne, så ni får offra nacken för att läsa. Eller så säger jag det här. Ica Cube aka Ice Cube kommer till Stockholm i Juli och det är ju självklart kul. Men det roliga med bilden är att det är en bild på Tracy Morgan (Saturday night live, 30 rocks osv) istället för Ice Cube. Är det ödet kanske? 21:a juli är datumet att komma ihåg iaf.

Den 13:e juni kommer The Boss aka Rick Ross till Berns. Han lirar ihop med Ken och Saigon. Det återstår att se om han dyker upp, men enligt Kens blogg ska Rick stå på scen på Berns i juni. Ska bli väldigt kul att se om det blir av hehe.

Den 16:e maj kommer en av dom bästa soulsångarna till Berns. Mr Bilal är på ingång. En av få konserter jag faktiskt är beredd att betala för att se på Berns. Hoppas ljudet inte sviker denna kvällen. Kan bli en av årets bästa konserter. Jag hoppas verkligen det.

Det blir en bra med konserter i vår/sommar. Riktigt kul. Var ett tag sedan jag va på en bra konsert, men nu finns det verkligen potential. Najs najs!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Förutom att det faktiskt är kul att de satt ut fel bild är att du har kallat honom:
"Ica Cube"

2008-04-30 @ 14:56:57
URL: http://sthlmlarv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0