Delikat middag

image86
David, Tony och Filip lagade ihop en middag.
David, Tony, Filip och Fredrik åt utav den.
Middagen var delikat. Små delikatessköttbullar. Perfekt kokta potatishalvor.  Brunsås i mängder. Exotiska grönsaker, samt lingonsylt för den som ville. En av oss valde att förstöra sin rätt genom att även ha ketchup. Men han såg ut att njuta av det ändå, så det gjorde inget. Det förstörde ändå inte matlusten för oss. Det enda som gjorde det var mina vaselininsmorda ögon. Tony tyckte det var lite ofräsht tydligen.
Jag hade velat göra potatismos istället, men blev nedröstad. Så typiskt att man ska va i minioritet ibland.

Kvarnen i Vallentuna har brunnit ned. Helt sjukt! Jag vet inte hur jag ska smälta denna (gamla) nyhet. Som sagt, helt sjuk. Det finaste Vallentuna hade att erbjuda är nu borta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0