blogg.se har flyttat

Bloggen har varit nere i några dar så tyvärr kom det inga uppdateringar från Portugal. Nu är jag hemma igen. Riktigt skön resa, men det känns skönt att komma hem igen. Har fått en nytändning känner jag. Jag har massa idéer och projekt på g nu, ska bli kul att få ngt i rullning. Jag slänger upp lite bilder från resa så får ni se hur det kan se ut i en annan del av världen.

image52
Lunch

image53
Strand

image54
Samples

image55
Dött nattliv

image56
Växter

image57
Minibar

Kommentarer
Postat av: SLEEPY-PANTS

du borde köpt med dig lite bock till sommaren. nice ju!

2008-04-05 @ 00:16:20
Postat av: Per Torkelson

Kul att se bilderna och vilket liv du lever idag. Hehe, valfylld minibar.

2008-04-05 @ 09:32:07
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0