Basketsäsongen e on

image79
Idag lirade jag och Fibban lite basket. Riktigt skönt att man kan göra det igen. Det var ett tag sedan man höll i den där bollen på en basketplan. Vi försökte för ett par veckor sedan, men då var planen upptagen så vi fick gå hem med svansen mellan bena. Idag blev det av och det gick bra. Jag hade kvar siktet och bågen, men tempot och konditionen vet jag inte riktigt var den tagit vägen. Den kommer väl lagom till vintern skulle jag tro. Nu gäller det bara att samla ihop lite folk lite oftare och lira. Förra året kom vi igång rätt sent, men i år ska det liras mer. Kanske kan få ihop ett bra lag och lira lite street mot kidsen på Åsögymnasium. And1 brukar ju ha sin tävlingen där, så varför inte? Jag har ju bra record. Sämsta placeringen i en streetturnering är andra plats. Iofs har jag bara varit med i en, men ändå. Grymt ju!

Kommentarer
Postat av: SLEEPY-PANTS

Varje dag, jag vill varje dag Davve!

2008-04-20 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0