Allsvenskan är igång igen

Just nu lirar DIF mot MFF på stadion. Jag hade gärna varit på plats, men tiden räcker inte riktigt till alla gånger. Det är strålande sol och jag kan tänka mig att stämningen är på topp. Första halvlek var kul, men samtidigt inte bra. För malmös del. Skoog gjorde 1-0 ganska omgående, men det kändes som DIF styrde matchen för mycket, men det var inte så att dom ägde den. Nu har andra halvlek börjat och DIF kviterade rätt snabbt. Nu måste jag hoppa in i duschen, hoppas det inte blir några fler mål för DIFs del under tiden.
Kul att allsvenskan är igång igen. Det är ingen världsklass på fotbollen, men det är kul ändå. Den väcker så mycket diskussioner och man vet att när den drar igång är våren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0