TV-Höst

Hösten är här, och med den kommer alla tv-serier. Jag är ganska rastlös när det gäller serier och följer många serier "the american way" så att säga. Tv-kanalerna vi har här ligger ju en aning efter de amerikanska tyvärr. Förra veckan drog Prison Break igång med säsong 3. Med tanke på hur det slutade i säsong 2 så var jag väldigt skeptisk till hurvida en till säsong skulle funka. Men jag måste säga att det är rätt bra. Varje avsnitt slutar med en cliffhanger, precis som det ska va.
På torsdag börjar The Office igen. Hoppas det är lika bra som tidigare. Skådisarna i den serien börjar dyka upp i diverse hollywoodfilmer så det är väl en tidsfråga innan dom lägger ned serien. De borde göra det snart i såna fall, när den är som bäst. Iofs är det inte så långa avsnitt, och de kan inte ta särskilt lång tid för dom att film en säsong. Så Steve & co borde ha tid att göra filmer och serien.

Våra svenska kanaler bjuder inte på så mycket kul. Boston Tea Party var faktiskt inte så kul som jag trodde. För mycket snack med den stela panelen i studion. Hade hoppats på lite fler roliga clip. Veckans macka, hypnotisören osv. Blir kanske roligare allt eftersom. Jag måste faktiskt ändå erkänna att jag börjar tröttna på Fredrik&Filip. Är jag den enda?

Kommentarer
Postat av: rosenblom

Det dröjer nog ett tag innan jag tröttnar på Fredrik & Filip, men Boston Tea Party var en klar besvikelse.

2007-09-26 @ 01:24:00
URL: http://rosenblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0