Jag är bjuden. Är du?

image9

Det var väldigt längesen jag var på Solidaritet. Tror det var precis i början efter att de hade renoverad, byggt om eller whatever.. Efter tiden då det hette Halv Trappa Plus Gård. Var inte särskilt imponerad. Var mycket folk, men jag fann inga bästisar. Men nu har det gått ett tag sedan dess, och det vore ju dumt om jag inte gav stället en ny chans nu när Stonebridge är där. Han har ju som bekant varit resident där några månader nu och det vore ju synd att missa honom igen.
Första gången jag var på HTPG är en klassiker i sig. Det var ett gäng år sen nu och jag hade inte riktigt åldern inne, men som tur var fixade Tony biffen. Hans kompis hade klubben då, så vi drog i några snören och sen var det klart. Jag tyckte det var mest äldre där, och på den tiden var dom äldre inte mycket att ha. Men det är en aning pryl. Iaf, det som gör kvällen till en klassiker är att vår vän Mackan blev Jonathan from Amsterdam den kvällen och lyckades utföra stordåd. Jag kommer aldrig glömma karaktären som jag tyvärr inte träffat sen den kvällen. Han var min vän då och jag hoppas att jag kommer få träffa honom åtminstone en gång till innan han försvinner för gott.
Nu undrar säkert nån vad det är för speciellt med Jonathan.. och det ska jag säga er är en hemlis.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Oh, u mean Jonathan from Amsterdam. Yea, havn´t seen him around for a long while, but Im sure he´ll return to work his wonders some day!

2007-09-27 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0