Imorgon är det fredag igen

Veckorna går sjukt fort just nu. Känns som det var igår som det var fredag och jag drack öl på Annakhan. Men det känns längesen som jag hade tentan i handelsrätt, trots att det var samma dag. Imorgon är det fredag igen och jag har massa planer, men vill samtidigt bara stänga av mobilen och inte lämna min soffa. Fast det kan man ju göra nån annan dag också.
Det börjar verkligen bli höst nu. Alla är förkylda. Alla klagar på att det är kallt. ALLA är på jakt efter en ny vinterjacka. Konstigt att alla köper nya vinterjackor varje år. Det är ju inte som när man var liten och verkligen slet ut jackorna. Jag har haft två vinterjackor ett gäng vintrar nu och känner att jag behöver något nytt. Har kollat på en lila som jag är lite sugen på. Svarta och allmänt mörka färger är lite tråkigt. Man vill ju ha en färgklick i den gråa hösten. Men samtidigt så passar ju en svart jacka till i princip allt.
Kanske en grå... hmm....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tycker du ska köpa denna godbit. Du kommer fullständigt lysa upp vintermörkret!

Postat av: Dave

Najs!
Jag gillar oranget. Matchar mina air max 90 steve nash!

2007-10-06 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0