Fucking regn

Idag gick jag upp rätt så tidigt för att vara en lördag. 10 ringde klockan och jag var uppe direkt. Jag hade tänkt glida på stan, ta en långpromenad, lyssna på iPoden och ba slacka lite. Men hur gick det med det? Har inte ens gått ut för att handla frukost. Det har regnat varenda sekund sen jag vaknande. Istället för göra det jag ville har jag lirat pes, lyssnat igenom Kanos platta, Kanyes platta och 50 cents platta. Deras senaste alltså. Inte många hitvarningar på dom tyvärr. Kanos var bäst, den passade bäst till dagens väder. Lite brittish rap går hand i hand med hösten i Stockholm. Ska dra på lite Dizzee bara för det.
Jaha, ska man plugga lite kanske? nä. Ska man städa lite? nä. Ska man dra och köpa lite godis och kolla på "this is england"? JA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

regn är mysigt. this is england passar bra ihop med regn. inte för att den är mysig..filmen alltså, utan för att det är en bra film att titta på när man inte vill gå ut.

2007-09-10 @ 11:24:57
URL: http://jossanjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0