Ny mobil!

Nu har jag beställt en ny mobil. Med kamera och allt! Riktigt 07 med andra ord. Ska bli skönt att ha en mobil som inte tappar batteriet i fickan och som förhoppningsvis inte dör när jag drycker på två knappar samtidigt.
Och inte nog med det. Har även hittat nästa skoköp. Jag köpte inte ett enda par skor i september, vilket innebär att det kommer bli dubbelt så många nu i oktober! Just nu känns det iofs inte som det. Skoutbudet är kasst. Men dessa är ett måste.
image13

De gråa med grön swoosh alltså! Butter maaaan! Ett par skosnören i samma färg som sulan eller swooshen vore på sin plats. De där vita som är på bilden ser för tråkiga ut. Men det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Klas

Gröna skosnören på dessa!

2007-10-07 @ 18:11:33
Postat av: tonky

är de dessa du tipsade mig om? när kommer dom? är dom framme? jag vill ha. letat efter ett par snygga air max i fan ett år nu.

2007-10-07 @ 23:14:24
URL: http://mrwhite.blogg.se
Postat av: Dave

Dom kommer i oktober-november. air max 90:an som står bakom har redan börjat dyka upp på bayen, så 1:an kommer nog oxå snart. RIKTIGT NAJS!

2007-10-08 @ 14:39:55
Postat av: björnsson

fan... har svårt att hitta air max i min stl. broschan... måste nästan ha lite sånna nu.

2007-10-09 @ 15:34:34
URL: http://iambjornsson.blogspot.com
Postat av: Marcus

Första paret snygga skor jag någonsin sett dig kommentera eller köpa. Bra där!

2007-10-11 @ 10:58:43
Postat av: Dave

Det värmer att höra Marcus!

2007-10-11 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0