New Balance x SNS

image15
Det har klagats lite på att jag inte skriver om sneakers när jag beskriver bloggen som "i huvudet på en sneakerfreak". Anledningen till det är att försöker att undvika hemsidor och skobutiker just nu. Måste hålla ned utgifterna.
Men jag kan ju ändå passa på och göra lite reklam för ett par skor som kommer 25:e oktober. Skorna ovan är gjorda av Erik och Peter på Sneakersnstuff. De släpps 252 par av varje sko. Rätt limiterad med andra ord. Så om du behöver ett par höst/vinterskor så tycker jag du ska haffa något av paren. New Balance aka The Rolls Royce of Shoes sitter aldrig fel på foten. 11.00 tror jag dom släpps, så ta med en pall och vänta utanför så du kan va på den säkra sidan!

Kommentarer
Postat av: björnsson

jag måste ha ett par air max fixar du?

2007-10-17 @ 17:34:29
URL: http://iambjornsson.blogspot.com
Postat av: Dave

Jag hittade ett par jordan IV:or häromdagen. Size US 14. Något för dig? 800:-
Men du påstår ju att du inte gillar jordans.....

2007-10-18 @ 00:24:10
Postat av: björnsson

Jordans är kass. Jag har hittat lite på eBay. men jag vill ha de svartbruna. fan.

2007-10-18 @ 18:02:30
URL: http://iambjornsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0