Ken gästbloggar!

http://www.rodeomagazine.se/gastblogg.php?Blogg=27
Sverige hårdaste rappare Ken Ring har fått äran att skriva gästbloggen på Rodeos hemsida. Alltid lika kul när Ken bloggar. Han uttrycker sig med stil och finess som ingen annan i Sverige. In och läs nu!

PS. Den 24:e oktober släpper Ken sin nya platta Äntligen Hemma. Och den här gången är den släppt på riktigt bolag, till skillnad från hans senaste 5(?) som han släppt på sin egen hemsida. Plattan släpps på Snooks ettikett P.O.P.E . under Playground. Det är lite kul. Samma dag Släpper även Petter sin nya platta. Lite 50 cent vs Kanye West höhö. Fast det känns som Petter kommer utklassa Ken försäljningsmässigt. Tyvärr. Jag har saknat Ken. Hoppas plattan är bra. De spåren som har läckt har varit bra iaf!

Kommentarer
Postat av: Per

Tack för din blogg, med det menar jag tack för att du skriver om vissa skivsläpp, så har jag lite koll. Även om jag inte köper plattorna eller kan få tag på dem ute på gatan här i Dhaka, så är det kul att läsa om vilka plattor som släpps. Såg att du skrev att Fjärde Världen ska släppa också, blir riktigt mycket svenska hiphop plattor i höst. Hoppas flera låter nice, du får hålla mig uppdaterad. Sköt om dig. Kram, P

2007-10-15 @ 17:39:08
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Per

Skrev en kommentar tidigare, men den bara försvann tydligen. Tack för din blogg, genom den får jag info om svenska hiphop släpp. Såg även att du skrev att Fjärde Världen ska släppa album, intressant! Även om jag inte lär köpa plattorna på bra länge eller inte får tag på dem ute på gatan här i Dhaka, är det kul att läsa om det. Kommer många sv hiphop plattor nu i höst. Fortsätter att kolla din blogg. Fortsätt skriva and keep me updated! Kram, Din vän i Bangladesh, P

2007-10-16 @ 17:34:33
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Per

Haha, freakigt!

2007-10-16 @ 17:35:55
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Marcus

Ken är och förblir en tönt!

2007-10-17 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0