Alkoholstopp resten av veckan

Om jag dricker alkohol innan söndag, blir jag en fattig man på söndag. Hjälp mig att hålla mig till läsk och vatten.

Jag har upptäckt att 2007 har varit ett riktigt bar-år. Har nog aldrig hängt på så många olika barer som i år, och stannat där tills det blivit hemgång. Nattklubbar är så 2006. Jag tycker klubbutbudet blivit sämre i Stockholm i år. Sen grodan cocktail club la ned i början på sommarn har jag knappt besökt city för deras klubbar. Blivit nån sväng om ibland, men mest barbesök i den delen av stan. Neu blev ju en besvikelse. Absolut inget komplement till Grodan. HK likaså. Esque, kan nog funka om det kommer dit lite roligare DJs. Känns som det är samma dudes som rullar.
Jag saknar Blaze It Up som höll till på Köket för ett gäng år sedan. Jag har länge varit på väg till Grodan för att kolla in Viet-naams nya klubb han har där. Kan va najs med lite soul och äldre rnb. Han, tillsammans med Will-Rock, Sleepy och Tony Zoulias gjorde ett bra jobb i Grodans källare när de hade klubben Chiba. Hoppas det är minst lika bra nu. Vi får se på fredag.. Eller kanske nästa fredag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till vännen :) mohaha.. kommer stå dig dyrt om du misslyckas! Du vet, ja är bra på att dricka drinkar :P

2007-10-02 @ 01:46:42
Postat av: Marcus

Ja, jag tycker hela Stockholms uteliv är ganska trist nu mera. Fast det är lätt att bli kräsen när man bor i Kalmar. Vi har ju ändå Harrys, Ernesto, Baronen och Palace att välja på när det gäller klubbar. Ska man ha pubar finns det säkert 5st riktigt heta. Utbudet är helt galet. Lite som Manhattan i New York typ. NICE!

2007-10-03 @ 12:02:16
Postat av: Björnsson

Ingen alkohol? Hur tänker du nu... jag kommer ikväll och då vill jag ha en alkoholbuffé utan dess like.

2007-10-04 @ 13:34:07
URL: http://iambjornsson.blogspot.com
Postat av: Dave

Alkoholbuffé 00.01 hos mig ikväll!

2007-10-06 @ 16:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0